DIENSTEN EN TARIEVEN

DIENSTEN EN TARIEVEN

Gebruik de uitklapbare tabbladen om gedetailleerde uitleg per dienst te verkrijgen. Onder de tabbladen vind je de tarieven per dienst en kun je vrijblijvend via de ” CONTACT” knop extra vragen stellen of je wensen doorgeven. Wij nemen dan met plezier kort daarna contact met je op!

BUDGET STARTERSWEBSITE ALL IN

Perfect voor de startende ondernemer met startersbudget!
Snel professioneel online –  Geen grote investering –  Uitbreiden en aanpassen kan ook later!

LEG MIJ UIT HOE HET WERKT!

 

 

WEBSITE OP MAAT

Een website is steeds maatwerk. Het prijskaartje is dan ook afhankelijk van de wensen van de klant. Zodra we deze doorkrijgen, maken we graag een offerte op maat. Een basis website met CMS, SEO klaar en 5 pagina’s kan al vanaf € 499 excl btw om alvast een idee te geven.

Na nauwgezet overleg, definitieve opdracht en betaling, starten we met het ontwikkelen van je WordPress website met CMS. Wij presenteren het voorstel online in test versie. Je kunt op elk gewenst moment de vorderingen bekijken. Je hebt recht op 4 wijzigingen in layout binnen de offerte prijs. Meer aanpassingen kunnen mits bijbetalen extra rondes.
.
Tenzij specifiek anders overeengekomen is de prijs per in te voeren pagina berekend op een inhoud van max 1 A4, kant en klaar aangeleverde teksten en foto’s geschikt en klaar voor definitieve invoer. Op aanvraag kunnen aangeleverde foto’s ook door ons bewerkt worden. De prijs hiervan hangt af van het aantal te bewerken foto’s en de complexiteit van het bewerkproces.

Aanleveren van teksten en instructies

Wij verwachten een project binnen max. 3 maanden na aanvang/betaling te kunnen afronden en binnen die tijd ook met regelmaat je instructies en al het nodige materiaal zoals teksten, afbeeldingen te ontvangen. Bij het niet tijdig aanleveren van de nodige informatie, zal de extra werktijd welke hieruit voortvloeit na-gefactureerd worden. Na volledige goedkeuring publiceren wij je website op je eigen domein en melden ze aan bij Google voor indexatie zoekmachines. Daarna kun je de site verder door ons laten onderhouden of dit zelf doen.

Wat kan met onze WordPress Website?

  • Vrijwel onbeperkt aantal pagina’s en subpagina’s,teksten ,linken en foto’s invoegen
  • Foto galerij, diavoorstelling, prijslijst tabellen, media zoals You Tube filmpjes en meer invoegen
  • Mail contactformulier – google maps – blog – klantregistratie
  • Meerdere beheerders kunnen aan website werken.
  • Digitale documenten via download link aanbieden aan bezoekers
  • WordPress website door ons laten onderhouden of dit later zelf doen via CMS systeem van WordPress.
  • Extra hulp op maat via aanschaffen van helpdesktijd of premium cursus indien nodig.
  • Basis zoekmachine optimalisatie
  • Implementatie Google Analytics code voor zoekmachine optimalisatie en statistieken
  • Hulp bij en regelen van uw host en registratie domein naam
  • Opstarten en onderhouden van Adwords advertentie Campagne.
  • Gratis starters wordpress online cursus + betaalbare Premium cursussen indien je wilt leren zelf dingen aan te passen later.

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Zie tab ” Updaten website of shop jaarabonnement” voor meer informatie.

Woocommerce webshops

Elke webshop is anders en dus maatwerk. Een basic eenvoudige webshop kan vaak al vanaf € 900 excl. btw. Bij LogoLogics kun je terecht voor het laten ontwikkelen van Woocommerce webshops met een heel scala aan functionaliteiten. Woocommerce is een vrij nieuw e-commerce platform dat zeer gebruiksvriendelijk is en een steeds groter wordende groep enthousiaste gebruikers kent. Hieronder alvast een greep uit de opties en functionaliteiten die Woocommerce webshops te bieden hebben. Staat jouw optie er niet bij? Vraag naar de mogelijkheden!

Opties en functionaliteiten:

  • Zelf bewerken via het content management systeem ( CMS ) van WordPress
  • Klanten inlog – automatisch factureren en mail bevestiging.
  • Coupons toepassen
  • Klantreacties en nieuwsbrieven versturen/inschrijven
  • Contact en retour formulieren met automatische mail bevestiging voor websho pmanager en klant
  • Verzendkosten per regio/land
  • Producten met variaties bulk bewerken
  • Klanten reviews per artikel laten schrijven
  • Zoekmachine optimalisatie per product makkelijk zelf invoegen
  • Betaalopties met iDeal, Credit Card, Bankoverschrijving, Paypal ( vraag naar de mogelijkheden )
  • Winkelmandje overal aanwezig ter controle met afbeelding van product
  • Met of zonder Btw tonen, meerdere btw opties
  • Sorteer en zoekopties op elke productpagina
  • Voorraad tonen per product
  • Instellen voorraad en nabestellingen
  • Producten showen met mooie slideshow, ook met variaties
  • Cookie vermelding onderaan de shop ( cookiewet )
  • SSL verbinding ( beveiligde verbinding voor persoonsgebonden klant en betaalinformatie)
  • Integratie Social Media

 

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Zie tab ” Updaten website of shop jaarabonnement” voor meer informatie.

Logo en huisstijl

Nieuwe klant? Wij ontwerpen je  logo op basis van “no cure no pay” met andere woorden je betaalt pas indien we een logo presenteren dat aan je wensen voldoet en de samenwerking je bevalt! Na  akkoord wordt het pas een wettelijk bindende opdracht. Hierna volgt facturatie van € 250 + btw en na ontvangst betaling, versturen we je alle nodige hoogwaardige logo bestanden. Neem je ook de huisstijl erbij dan bespaar je € 51  en wordt het totaalpakket € 499 + btw.

Hoe werkt het?

Vul op onze contactpagina  het mailformulier in of bel en geef zo compleet mogelijk je wensen aan. Je mag kort daarna je eerste logo voorstel verwachten op onze Nieuwe Projecten afdeling waarvan je een rechtstreekse  link ontvangt. Hierna kun je feedback en nieuwe instructies doorgeven tot je tevreden bent.

Indien ook de rest van de huisstijl zoals naamkaartjes, briefpapier, envelop,  website gewenst is,  starten we met werken na ontvangst betaling van offertebedrag. 

GEWENSTE INFORMATIE

  1. Bedrijfsnaam zoals die in het logo verwerkt dient te worden
  2. Eventuele toevoeging/slagzin onder/bij bedrijfsnaam
  3. Voorkeuren qua kleuren en vormgeving
  4. Voorbeelden van  logo’s welke jouw smaak benaderen

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Dit kan bij ons middels een jaarcontract dat afhankelijk van de grootte en complexiteit al kan vanaf € 25 excl btw per maand ( steeds vooraf te voldoen voor een heel jaar ). Updates zijn nodig om de veiligheid ( hackers en spam attacks ) tot een minimum te beperken en mee te kunnen gaan met de steeds in ontwikkeling zijnde technologieën. Per jaar worden eventuele premium extensies doorberekend aan de klant. Dit gebeurt steeds in overleg en is doorgaans een jaarlijkse kost van € 50 a € 100 ( afhankelijk van of en hoeveel extensies nodig zijn om de gewenste functionaliteiten waar te maken ).

Bekijk hieronder mijn video met heldere uitleg over de belangrijkheid van updates in je WordPress of Woocommerce platform.

 

Hoe werken zoekmachines?

Zoekmachines, hoe werkt dat? Waarom kom ik mijn site niet tegen als één van mijn zoekwoorden worden ingevoerd in Google?

LogoLogics verzorgt standaard de SEO ( zoekmachine optimalisatie ) in websites of webshops waar de klant ons opdracht geeft teksten en afbeeldingen voor hun in te voeren. Om dit te begrijpen is het belangrijk te weten hoe zoekmachines zoals Google werken. Er zijn een aantal factoren die samen bepalen of en waar je site zal worden aangetroffen:

1. is de site zoekmachine vriendelijk samengesteld
2. hoe lang is de site al online
3. is de site reeds vaak bezocht
4. hoeveel linken zijn er van en naar deze site door relevante sites
5. is de site gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk
6. is de tekst en inhoud afgestemd op de relevante zoekwoorden
7. is er veel concurrentie met drukker bezochte sites

De start is dus dat een site zoekmachine vriendelijk werd aangemaakt, ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd of SEO ( Search Engine Optimization ).
Daarnaast zal het, zonder de boost van een Google Adwords Campagne, een hele tijd duren eer de zoekmachines de nieuwe website, belangrijk genoeg
achten om ze te laten verschijnen in de zoekresultaten, laat staan hoog in de zoekresultaten.

Wat kan ik doen om mijn site sneller, hoger in de zoekresultaten te krijgen? 

De snelste en meest effectieve manier is het opstarten van een Google Adwords Campagne. Hiermee worden je advertenties, welke een onderdeel zijn van een Adwords Campagne, op de eerste zoekpagina’s weergegeven, zodra je doelgroep naar je diensten op zoek is en een van je zoekwoorden intikt. Net zoals bij het laten plaatsten van advertenties in locale kranten en tijdschriften, zijn er kosten verbonden aan het laten opstarten van een Google Adwords Campagne. Lees meer via de tab:  “Google Adwords Campagne”

De Google Zoekmachine geeft twee soorten resultaten weer, zodra er zoektermen in de Google zoekbalk worden ingetikt.

1. Betaalde advertenties via het Adwords systeem van Google
2. organische resultaten: niet betaald, verkregen door bovenstaande factoren

+ BUDGET STARTERSWEBSITE ALL IN

BUDGET STARTERSWEBSITE ALL IN

Perfect voor de startende ondernemer met startersbudget!
Snel professioneel online –  Geen grote investering –  Uitbreiden en aanpassen kan ook later!

LEG MIJ UIT HOE HET WERKT!

 

 

+ WEBSITE OP MAAT

WEBSITE OP MAAT

Een website is steeds maatwerk. Het prijskaartje is dan ook afhankelijk van de wensen van de klant. Zodra we deze doorkrijgen, maken we graag een offerte op maat. Een basis website met CMS, SEO klaar en 5 pagina’s kan al vanaf € 499 excl btw om alvast een idee te geven.

Na nauwgezet overleg, definitieve opdracht en betaling, starten we met het ontwikkelen van je WordPress website met CMS. Wij presenteren het voorstel online in test versie. Je kunt op elk gewenst moment de vorderingen bekijken. Je hebt recht op 4 wijzigingen in layout binnen de offerte prijs. Meer aanpassingen kunnen mits bijbetalen extra rondes.
.
Tenzij specifiek anders overeengekomen is de prijs per in te voeren pagina berekend op een inhoud van max 1 A4, kant en klaar aangeleverde teksten en foto’s geschikt en klaar voor definitieve invoer. Op aanvraag kunnen aangeleverde foto’s ook door ons bewerkt worden. De prijs hiervan hangt af van het aantal te bewerken foto’s en de complexiteit van het bewerkproces.

Aanleveren van teksten en instructies

Wij verwachten een project binnen max. 3 maanden na aanvang/betaling te kunnen afronden en binnen die tijd ook met regelmaat je instructies en al het nodige materiaal zoals teksten, afbeeldingen te ontvangen. Bij het niet tijdig aanleveren van de nodige informatie, zal de extra werktijd welke hieruit voortvloeit na-gefactureerd worden. Na volledige goedkeuring publiceren wij je website op je eigen domein en melden ze aan bij Google voor indexatie zoekmachines. Daarna kun je de site verder door ons laten onderhouden of dit zelf doen.

Wat kan met onze WordPress Website?

  • Vrijwel onbeperkt aantal pagina’s en subpagina’s,teksten ,linken en foto’s invoegen
  • Foto galerij, diavoorstelling, prijslijst tabellen, media zoals You Tube filmpjes en meer invoegen
  • Mail contactformulier – google maps – blog – klantregistratie
  • Meerdere beheerders kunnen aan website werken.
  • Digitale documenten via download link aanbieden aan bezoekers
  • WordPress website door ons laten onderhouden of dit later zelf doen via CMS systeem van WordPress.
  • Extra hulp op maat via aanschaffen van helpdesktijd of premium cursus indien nodig.
  • Basis zoekmachine optimalisatie
  • Implementatie Google Analytics code voor zoekmachine optimalisatie en statistieken
  • Hulp bij en regelen van uw host en registratie domein naam
  • Opstarten en onderhouden van Adwords advertentie Campagne.
  • Gratis starters wordpress online cursus + betaalbare Premium cursussen indien je wilt leren zelf dingen aan te passen later.

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Zie tab ” Updaten website of shop jaarabonnement” voor meer informatie.

+ WEBSHOP

Woocommerce webshops

Elke webshop is anders en dus maatwerk. Een basic eenvoudige webshop kan vaak al vanaf € 900 excl. btw. Bij LogoLogics kun je terecht voor het laten ontwikkelen van Woocommerce webshops met een heel scala aan functionaliteiten. Woocommerce is een vrij nieuw e-commerce platform dat zeer gebruiksvriendelijk is en een steeds groter wordende groep enthousiaste gebruikers kent. Hieronder alvast een greep uit de opties en functionaliteiten die Woocommerce webshops te bieden hebben. Staat jouw optie er niet bij? Vraag naar de mogelijkheden!

Opties en functionaliteiten:

  • Zelf bewerken via het content management systeem ( CMS ) van WordPress
  • Klanten inlog – automatisch factureren en mail bevestiging.
  • Coupons toepassen
  • Klantreacties en nieuwsbrieven versturen/inschrijven
  • Contact en retour formulieren met automatische mail bevestiging voor websho pmanager en klant
  • Verzendkosten per regio/land
  • Producten met variaties bulk bewerken
  • Klanten reviews per artikel laten schrijven
  • Zoekmachine optimalisatie per product makkelijk zelf invoegen
  • Betaalopties met iDeal, Credit Card, Bankoverschrijving, Paypal ( vraag naar de mogelijkheden )
  • Winkelmandje overal aanwezig ter controle met afbeelding van product
  • Met of zonder Btw tonen, meerdere btw opties
  • Sorteer en zoekopties op elke productpagina
  • Voorraad tonen per product
  • Instellen voorraad en nabestellingen
  • Producten showen met mooie slideshow, ook met variaties
  • Cookie vermelding onderaan de shop ( cookiewet )
  • SSL verbinding ( beveiligde verbinding voor persoonsgebonden klant en betaalinformatie)
  • Integratie Social Media

 

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Zie tab ” Updaten website of shop jaarabonnement” voor meer informatie.

+ LOGO EN HUISSTIJL

Logo en huisstijl

Nieuwe klant? Wij ontwerpen je  logo op basis van “no cure no pay” met andere woorden je betaalt pas indien we een logo presenteren dat aan je wensen voldoet en de samenwerking je bevalt! Na  akkoord wordt het pas een wettelijk bindende opdracht. Hierna volgt facturatie van € 250 + btw en na ontvangst betaling, versturen we je alle nodige hoogwaardige logo bestanden. Neem je ook de huisstijl erbij dan bespaar je € 51  en wordt het totaalpakket € 499 + btw.

Hoe werkt het?

Vul op onze contactpagina  het mailformulier in of bel en geef zo compleet mogelijk je wensen aan. Je mag kort daarna je eerste logo voorstel verwachten op onze Nieuwe Projecten afdeling waarvan je een rechtstreekse  link ontvangt. Hierna kun je feedback en nieuwe instructies doorgeven tot je tevreden bent.

Indien ook de rest van de huisstijl zoals naamkaartjes, briefpapier, envelop,  website gewenst is,  starten we met werken na ontvangst betaling van offertebedrag. 

GEWENSTE INFORMATIE

  1. Bedrijfsnaam zoals die in het logo verwerkt dient te worden
  2. Eventuele toevoeging/slagzin onder/bij bedrijfsnaam
  3. Voorkeuren qua kleuren en vormgeving
  4. Voorbeelden van  logo’s welke jouw smaak benaderen
+ ONDERHOUD

Aanbevolen maandelijks laten updaten van WordPress en extenties

Buiten het letterlijk ontwikkelen en opleveren van de website, is het ten zeerste aan te bevelen zowel het CMS platform als de gebruikte extensies maandelijks up to date te houden. Dit kan bij ons middels een jaarcontract dat afhankelijk van de grootte en complexiteit al kan vanaf € 25 excl btw per maand ( steeds vooraf te voldoen voor een heel jaar ). Updates zijn nodig om de veiligheid ( hackers en spam attacks ) tot een minimum te beperken en mee te kunnen gaan met de steeds in ontwikkeling zijnde technologieën. Per jaar worden eventuele premium extensies doorberekend aan de klant. Dit gebeurt steeds in overleg en is doorgaans een jaarlijkse kost van € 50 a € 100 ( afhankelijk van of en hoeveel extensies nodig zijn om de gewenste functionaliteiten waar te maken ).

Bekijk hieronder mijn video met heldere uitleg over de belangrijkheid van updates in je WordPress of Woocommerce platform.

 

+ SEO

Hoe werken zoekmachines?

Zoekmachines, hoe werkt dat? Waarom kom ik mijn site niet tegen als één van mijn zoekwoorden worden ingevoerd in Google?

LogoLogics verzorgt standaard de SEO ( zoekmachine optimalisatie ) in websites of webshops waar de klant ons opdracht geeft teksten en afbeeldingen voor hun in te voeren. Om dit te begrijpen is het belangrijk te weten hoe zoekmachines zoals Google werken. Er zijn een aantal factoren die samen bepalen of en waar je site zal worden aangetroffen:

1. is de site zoekmachine vriendelijk samengesteld
2. hoe lang is de site al online
3. is de site reeds vaak bezocht
4. hoeveel linken zijn er van en naar deze site door relevante sites
5. is de site gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk
6. is de tekst en inhoud afgestemd op de relevante zoekwoorden
7. is er veel concurrentie met drukker bezochte sites

De start is dus dat een site zoekmachine vriendelijk werd aangemaakt, ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd of SEO ( Search Engine Optimization ).
Daarnaast zal het, zonder de boost van een Google Adwords Campagne, een hele tijd duren eer de zoekmachines de nieuwe website, belangrijk genoeg
achten om ze te laten verschijnen in de zoekresultaten, laat staan hoog in de zoekresultaten.

Wat kan ik doen om mijn site sneller, hoger in de zoekresultaten te krijgen? 

De snelste en meest effectieve manier is het opstarten van een Google Adwords Campagne. Hiermee worden je advertenties, welke een onderdeel zijn van een Adwords Campagne, op de eerste zoekpagina’s weergegeven, zodra je doelgroep naar je diensten op zoek is en een van je zoekwoorden intikt. Net zoals bij het laten plaatsten van advertenties in locale kranten en tijdschriften, zijn er kosten verbonden aan het laten opstarten van een Google Adwords Campagne. Lees meer via de tab:  “Google Adwords Campagne”

De Google Zoekmachine geeft twee soorten resultaten weer, zodra er zoektermen in de Google zoekbalk worden ingetikt.

1. Betaalde advertenties via het Adwords systeem van Google
2. organische resultaten: niet betaald, verkregen door bovenstaande factoren

Proficiat je website is online! Maar…wordt ze ook gevonden?

Je bedrijf en activiteiten profileren via een goed ogende website is één zaak.
Je doelgroep ook effectief naar je website krijgen een tweede.

Wat is een Adwords Campagne?

Google Adwords adverteren is een efficiënte manier om je doelgroep naar je website te krijgen en kan je bedrijf veel rendement opleveren. Het is een advertentie zoals in een plaatselijke krant, maar nu online via internet te benaderen. Het beheren en opzetten van een campagne is echter zeer arbeidsintensief. Zelf een Google Adwords Campagne opzetten kan ook. Gebeurt dit zonder kennis van zaken, wordt het een bodemloze put van uitgaven. Je website of webshop goed gevonden laten worden via Google Adwords Adverteren hoeft dus niet peperduur te zijn.

Wat kost Google Adwords?

Elke campagne is anders en dient te worden afgestemd op de aard van het bedrijf, haar doelgroep en concurrentie. Opstarten van een eenvoudige Campagne kan bij ons al vanaf € 300 voor de basis set up. Maandelijks onderhoud vanaf € 50/m steeds en alleen af te nemen met een jaarabonnement.

Hoe werkt het?

  • Wij melden je aan bij Google Adwords en bezorgen je de nodige formulieren.
  • Wij starten een nieuwe campagne op en koppelen die aan ons Klantencentrum.
  • Wij schrijven je advertentieteksten en voeren de relevante zoektermen in.
  • Wij melden je site aan bij Google Analytics en implementeren de code in je website.
  • Wij zorgen voor Analytics rapporten.
  • Je kunt je account tijdelijk of defintief laten stopzetten en je maandbudget bepalen.
  • Je betaalt alleen effectieve klikken. Wij overleggen alles met jou!

Wat gebeurt er bij opzeggen van de campagne?

Het afstellen van een campagne is niet binnen een maand of enkele maanden te realiseren, daar is tijd voor nodig. Wij gaan dus geen onderhoud per maand inzetten, maar steeds minimum voor een jaar. Bij voortijdige opzeg, zullen wij de campagne stopzetten en definitief verwijderen. De gemaakte kosten komen niet in aanmerking voor terugbetaling en wij dragen onze opgezette campagne ook niet over aan een andere derde partij. Indien er wenst overgegaan worden naar een andere partij is dat geen enkele probleem mits bovenstaande voorwaarden.

Garanties?
De campagne wordt naar beste vermogen en in nauw overleg ingesteld. Wij kunnen geen garanties bieden dat de bezoekers ook daadwerkelijk tot kopen of aanvragen over gaan na het klikken op één je advertenties. Dit is uiteraard van heel wat factoren afhankelijk zoals hoge concurrentie op dezelfde zoekwoorden en producten. Ook kan een campagne perfect ingesteld staan, maar verloopt de inquisitie bv. door de website eigenaar niet optimaal waardoor er niet aangekocht wordt. Een Google Adwords Campagne is een absolute boost voor je onderneming, maar is te vergelijken met een pracht van een pand met super producten, geweldige service die tussen gelijkaardige geweldige panden ligt met vergelijkbare diensten en tarieven. De kans bestaat steeds dat zelfs nadat een bezoeker geklikt heeft en op je website of shop is geweest, vervolgens toch kiest bij een concurrent te gaan of om allerlei persoonlijke redenen toch (nog ) niet overgaat tot een conversie.  Wij evalueren regelmatig de advertenties en kijken welke goed scoren, halen slechter scorende advertenties er uit of verfijnen ze voor jou.

Drukwerk

Wij verzorgen desgewenst ook het drukwerk van de door ons ontworpen bestanden.
Wij maken vrijblijvend een aansluitende offerte voor het gewenste drukwerk.

Wat doen wij?

Wij nemen het gehele proces voor onze rekening, je hebt slechts 1 aanspreekpunt en factuur voor alles.
Wij zorgen dat de juiste bestanden worden doorgezet naar de drukkerij en het pakket op het adres van je keuze netjes verzekerd wordt afgeleverd.

Wat kost het?

Verzorgen drukwerk vanaf: € 25+Btw*

* geldig voor standaard offertes voor flyers, briefpapier, naamkaartje en enveloppen.
* Uitgebreidere offertes ( meerdere verschillende ontwerpen binnen een bedrijf na overleg meerprijs )
* Gerichte prijzen op maat na offerte aanvraag met specifieke wensen en oplages.

Offset of digitaal drukwerk?

Digitaal drukwerk levert vrij goede kwaliteit af en is zeer schappelijk in prijs bij kleinere oplages.
Offset drukwerk geeft hogere kwaliteit en meer mogelijkheden in complexere ontwerpen met meerdere en grotere ingekleurde vlakken en wordt goedkoper bij hogere oplages.

Wat verwachten wij van jou?

Klant dient goede kwaliteit foto’s aan te leveren of aan te schaffen ( liefst 300 dpi ).
Mindere kwaliteit geeft minder scherpe afbeeldingen in het gedrukte eindresultaat en valt niet onder de verantwoordelijkheid van LogoLogics of de drukkerij.

Klant krijgt steeds een pdf kwaliteit ter laatste controle voor het doorzenden van de opdracht naar de drukkerij. Na goedkeuring van deze pdf ligt de verantwoordelijkheid bij de klant indien:

  •     Deze bij de eindcontrole niet aangaf dat er bv gegevens niet klopten
  •     Afbeeldingen heeft aangeleverd die slechte kwaliteit hadden.

Er gaat wat mis, wat nu?

Wij hebben goede ervaring met de drukkerij waar wij mee samenwerken en een rechtstreekse contactpersoon ter beschikking. Heel af en toe kan er wel eens wat mis gaan met de zending of het drukwerk.

Indien er duidelijke fouten gebeuren tijdens het drukproces zal LogoLogics alles in het werk stellen dit op kosten van de drukkerij te laten herdrukken. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de uiteindelijke beslissing van de drukkerij en niet verplicht deze herdruk op onze kosten te laten gebeuren.

Hosting

Indien gewenst zorgen wij ook voor het registreren van je domeinnaam en regelen van hosting. Wij maken en configureren ook je officiële e-mail account op je domeinnaam.

  • Wij overleggen samen met jou wat een geschikte domeinnaam kan worden.
  • Wij werken samen met een betrouwbare, betaalbare hostingpartner.
  • Wij laten de gekozen domeinnaam vastleggen/registeren zodat deze op jouw naam vastligt.
  • Wij regelen een passend hostingpakket, rekening houdend met het volume van je website/shop.
  • Wij maken in overleg 1 of meerdere e-mail accounts aan en bezorgen jou de inloggegevens.
  • Wij activeren en testen deze nieuwe accounts.
  • Wij bezorgen je alle inloggegevens van je domein en administratief gedeelte bij de host.
  • Je ontvangt en betaalt rechtstreeks aan de host via automatische incasso.

Extra hulp nodig met het onderhouden van je website? Dat kan!
Stel je vraag via het contactformulier of schaf hieronder enkele uren naar keuze aan.
Rechtstreeks mailen naar helpdesk@logologics.nl en daar facturatie aanvragen kan ook.

Ook kun je een voordelig abonnement aanvragen op basis van jouw specifieke behoeften.
€ 25+ btw per uur ( afhankelijk van je vraag, kun je hier 1 of meerdere vragen mee beantwoord krijgen )

Onderstaand kun je direct met iDEAL 1 of meerdere helpdesk uren aanschaffen:

iDEAL 1 uur Helpdesktijd
iDEAL 2 uur Helpdesktijd
iDEAL 3 uur Helpdesktijd
iDEAL 4 uur Helpdesktijd
iDEAL 5 uur Helpdesktijd

Factuur volgt spoedig na ontvangst van je betaling. Wij starten met het behandelen van je vraag na ontvangst betaling en zolang je een tegoed aan budget open hebt staan. Telkens een deel helpdesktijd is verbruikt geven wij dit helder en duidelijk aan via mail wat verbruikt werd voor een bepaalde opdracht en wat nog als tegoed over blijft. Wij denken met je mee, doen research en/of verwijzen je naar de relevante instanties/websites. Verder hebben wij een aantal zeer duidelijke handleidingen klaar met screenshots of demo filmpjes via ons You Tube Kanaal.

Deze handleidingen en demo filmpjes worden gratis ter beschikking gesteld. LogoLogics kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele foutjes die al dan niet voortvloeien uit het feit dat de betreffende Software versie ondertussen na updates anders uitziet of functioneert dan toen het filmpje met uitleg was gemaakt. Wij doen ons best deze zo veel mogelijk up to date te houden. Indien nodig kan extra uitleg over onze gratis ter beschikking gestelde filmpjes verkregen worden via aanschaf extra helpdesktijd.

Wat valt precies onder helpdesktijd?

Indien de hulpvraag vereist dat wij een aantal factoren dienen te reproduceren om het probleem te identificeren en te kunnen oplossen, geldt de tijd die we daaraan moeten besteden als betaalde helpdesktijd. Dit is afhankelijk van heel wat factoren en dus moeilijk tot niet in te schatten.

Indien een hulpvraag komt en na reproduceren blijkt dat dit het gevolg is van onvoldoende kennis klant over algemene zaken zoals werking van internet, browsers en cache geheugen geldt de tijd die we daaraan moeten besteden als betaalde helpdesktijd.

Indien een hulpvraag telefonisch wordt gesteld telt de daadwerkelijke tijd van het telefoongesprek + de tijd daarna om de telefonische hulpvraag in kaart te brengen en op te lossen als helpdesktijd. Onze voorkeur gaat uit naar hulpvraag en afhandeling via mail omdat dit tijd spaart voor ons en dus helpdesktijd voor klant. Bij telefonische hulpvraag, dienen wij zelf alles te noteren wat verteld werd zodat we dit later nauwgezet kunnen gaan uitvoeren. Hulpvraag via mail dient duidelijk uit te leggen wat de vraag is of welke hulp verlangd wordt. Indien wij extra vragen dienen te stellen om een duidelijk beeld te krijgen van de hulpvraag, geldt dit als helpdesktijd.

Wij gebruiken het WordPress open source pakket als CMS syteem en het Open source Woocommerce systeem voor onze webshops. Dit maakt het geheel betaalbaar en beide zijn degelijke en goed ondersteunde platformen, gebruiksvriendelijk en uitbreidbaar. Indien wij echter een website of shop hebben opgeleverd of in het opbouwproces zitten en er worden door deze platvormen grote veranderingen doorgevoerd ter verbetering of veiligheid, zijn de kosten voor het aanpassen systeem of opsporen conflicten als gevolg hiervan eveneens betaalde helpdeskuren. Zelfde geldt voor de geimplementeerde extenties en plugins van derde partijen ( betaalde of niet betaalde ). LogoLogics is niet verantwoordelijk indien door stoppen, wijzigen of verbeteren van derde partijen sommige eerst werkende functies niet meer of anders werken dan voordien. Wij stellen dan op aanvraag wel alles in het werk deze functie ofwel terug naar behoren te laten werken of een vervangende oplossing voor te dragen. Het werk en de tijd die we hieraan besteden valt eveneens onder betaalde helpdesktijd.

Flyer- en Poster Ontwerp

Na nauwgezet overleg, definitieve opdracht en betaling, starten we met jouw project.
Wij presenteren onze voorstellen van je flyer of poster ontwerp online, waarna je nieuwe instructies kunt geven.
Je pagina wordt dan aangemaakt in het onderdeel Nieuwe Projecten waarvan wij je de directe link doormailen.

Na volledige goedkeuring ontvang je prompt alle bestanden in je postvak.
Wij leveren standaard alle hoogwaardige bestanden klaar voor drukwerk en/of regelen desgewenst ook je drukwerk tot aan huis afgeleverd.

Acumulus zelf boekhouden een echte aanrader! 
Zelf gebruik ik dit handige en betaalbare online boekhoudprogramma reeds jaren en kan het ten zeerste aanraden. Ik had eerder meerdere andere boekhoudprogramma’s getest, maar geen enkele was zo gebruiksvriendelijk als Acumulus. Daarenboven biedt Acumulus super goed support ook s’avonds en tijdens weekends via hun goed onderhouden supportforum. Zelfs met weinig tot geen kennis van boekhouden, loods dit programma en support haar leden tot een goed georganiseerde boekhoud administratie. Verder rolt het ook netjes je BTW kwartaalaangiftes, IB aangiftes uit.


Klik op onderstaande afbeelding en probeer het programma 1 maand helemaal gratis en vrijblijvend!

………………………………

+ GOOGLE ADWORDS

Proficiat je website is online! Maar…wordt ze ook gevonden?

Je bedrijf en activiteiten profileren via een goed ogende website is één zaak.
Je doelgroep ook effectief naar je website krijgen een tweede.

Wat is een Adwords Campagne?

Google Adwords adverteren is een efficiënte manier om je doelgroep naar je website te krijgen en kan je bedrijf veel rendement opleveren. Het is een advertentie zoals in een plaatselijke krant, maar nu online via internet te benaderen. Het beheren en opzetten van een campagne is echter zeer arbeidsintensief. Zelf een Google Adwords Campagne opzetten kan ook. Gebeurt dit zonder kennis van zaken, wordt het een bodemloze put van uitgaven. Je website of webshop goed gevonden laten worden via Google Adwords Adverteren hoeft dus niet peperduur te zijn.

Wat kost Google Adwords?

Elke campagne is anders en dient te worden afgestemd op de aard van het bedrijf, haar doelgroep en concurrentie. Opstarten van een eenvoudige Campagne kan bij ons al vanaf € 300 voor de basis set up. Maandelijks onderhoud vanaf € 50/m steeds en alleen af te nemen met een jaarabonnement.

Hoe werkt het?

  • Wij melden je aan bij Google Adwords en bezorgen je de nodige formulieren.
  • Wij starten een nieuwe campagne op en koppelen die aan ons Klantencentrum.
  • Wij schrijven je advertentieteksten en voeren de relevante zoektermen in.
  • Wij melden je site aan bij Google Analytics en implementeren de code in je website.
  • Wij zorgen voor Analytics rapporten.
  • Je kunt je account tijdelijk of defintief laten stopzetten en je maandbudget bepalen.
  • Je betaalt alleen effectieve klikken. Wij overleggen alles met jou!

Wat gebeurt er bij opzeggen van de campagne?

Het afstellen van een campagne is niet binnen een maand of enkele maanden te realiseren, daar is tijd voor nodig. Wij gaan dus geen onderhoud per maand inzetten, maar steeds minimum voor een jaar. Bij voortijdige opzeg, zullen wij de campagne stopzetten en definitief verwijderen. De gemaakte kosten komen niet in aanmerking voor terugbetaling en wij dragen onze opgezette campagne ook niet over aan een andere derde partij. Indien er wenst overgegaan worden naar een andere partij is dat geen enkele probleem mits bovenstaande voorwaarden.

Garanties?
De campagne wordt naar beste vermogen en in nauw overleg ingesteld. Wij kunnen geen garanties bieden dat de bezoekers ook daadwerkelijk tot kopen of aanvragen over gaan na het klikken op één je advertenties. Dit is uiteraard van heel wat factoren afhankelijk zoals hoge concurrentie op dezelfde zoekwoorden en producten. Ook kan een campagne perfect ingesteld staan, maar verloopt de inquisitie bv. door de website eigenaar niet optimaal waardoor er niet aangekocht wordt. Een Google Adwords Campagne is een absolute boost voor je onderneming, maar is te vergelijken met een pracht van een pand met super producten, geweldige service die tussen gelijkaardige geweldige panden ligt met vergelijkbare diensten en tarieven. De kans bestaat steeds dat zelfs nadat een bezoeker geklikt heeft en op je website of shop is geweest, vervolgens toch kiest bij een concurrent te gaan of om allerlei persoonlijke redenen toch (nog ) niet overgaat tot een conversie.  Wij evalueren regelmatig de advertenties en kijken welke goed scoren, halen slechter scorende advertenties er uit of verfijnen ze voor jou.

+ DRUKWERK

Drukwerk

Wij verzorgen desgewenst ook het drukwerk van de door ons ontworpen bestanden.
Wij maken vrijblijvend een aansluitende offerte voor het gewenste drukwerk.

Wat doen wij?

Wij nemen het gehele proces voor onze rekening, je hebt slechts 1 aanspreekpunt en factuur voor alles.
Wij zorgen dat de juiste bestanden worden doorgezet naar de drukkerij en het pakket op het adres van je keuze netjes verzekerd wordt afgeleverd.

Wat kost het?

Verzorgen drukwerk vanaf: € 25+Btw*

* geldig voor standaard offertes voor flyers, briefpapier, naamkaartje en enveloppen.
* Uitgebreidere offertes ( meerdere verschillende ontwerpen binnen een bedrijf na overleg meerprijs )
* Gerichte prijzen op maat na offerte aanvraag met specifieke wensen en oplages.

Offset of digitaal drukwerk?

Digitaal drukwerk levert vrij goede kwaliteit af en is zeer schappelijk in prijs bij kleinere oplages.
Offset drukwerk geeft hogere kwaliteit en meer mogelijkheden in complexere ontwerpen met meerdere en grotere ingekleurde vlakken en wordt goedkoper bij hogere oplages.

Wat verwachten wij van jou?

Klant dient goede kwaliteit foto’s aan te leveren of aan te schaffen ( liefst 300 dpi ).
Mindere kwaliteit geeft minder scherpe afbeeldingen in het gedrukte eindresultaat en valt niet onder de verantwoordelijkheid van LogoLogics of de drukkerij.

Klant krijgt steeds een pdf kwaliteit ter laatste controle voor het doorzenden van de opdracht naar de drukkerij. Na goedkeuring van deze pdf ligt de verantwoordelijkheid bij de klant indien:

  •     Deze bij de eindcontrole niet aangaf dat er bv gegevens niet klopten
  •     Afbeeldingen heeft aangeleverd die slechte kwaliteit hadden.

Er gaat wat mis, wat nu?

Wij hebben goede ervaring met de drukkerij waar wij mee samenwerken en een rechtstreekse contactpersoon ter beschikking. Heel af en toe kan er wel eens wat mis gaan met de zending of het drukwerk.

Indien er duidelijke fouten gebeuren tijdens het drukproces zal LogoLogics alles in het werk stellen dit op kosten van de drukkerij te laten herdrukken. Wij zijn hierin echter afhankelijk van de uiteindelijke beslissing van de drukkerij en niet verplicht deze herdruk op onze kosten te laten gebeuren.

+ HOSTING

Hosting

Indien gewenst zorgen wij ook voor het registreren van je domeinnaam en regelen van hosting. Wij maken en configureren ook je officiële e-mail account op je domeinnaam.

  • Wij overleggen samen met jou wat een geschikte domeinnaam kan worden.
  • Wij werken samen met een betrouwbare, betaalbare hostingpartner.
  • Wij laten de gekozen domeinnaam vastleggen/registeren zodat deze op jouw naam vastligt.
  • Wij regelen een passend hostingpakket, rekening houdend met het volume van je website/shop.
  • Wij maken in overleg 1 of meerdere e-mail accounts aan en bezorgen jou de inloggegevens.
  • Wij activeren en testen deze nieuwe accounts.
  • Wij bezorgen je alle inloggegevens van je domein en administratief gedeelte bij de host.
  • Je ontvangt en betaalt rechtstreeks aan de host via automatische incasso.
+ HELPDESK

Extra hulp nodig met het onderhouden van je website? Dat kan!
Stel je vraag via het contactformulier of schaf hieronder enkele uren naar keuze aan.
Rechtstreeks mailen naar helpdesk@logologics.nl en daar facturatie aanvragen kan ook.

Ook kun je een voordelig abonnement aanvragen op basis van jouw specifieke behoeften.
€ 25+ btw per uur ( afhankelijk van je vraag, kun je hier 1 of meerdere vragen mee beantwoord krijgen )

Onderstaand kun je direct met iDEAL 1 of meerdere helpdesk uren aanschaffen:

iDEAL 1 uur Helpdesktijd
iDEAL 2 uur Helpdesktijd
iDEAL 3 uur Helpdesktijd
iDEAL 4 uur Helpdesktijd
iDEAL 5 uur Helpdesktijd

Factuur volgt spoedig na ontvangst van je betaling. Wij starten met het behandelen van je vraag na ontvangst betaling en zolang je een tegoed aan budget open hebt staan. Telkens een deel helpdesktijd is verbruikt geven wij dit helder en duidelijk aan via mail wat verbruikt werd voor een bepaalde opdracht en wat nog als tegoed over blijft. Wij denken met je mee, doen research en/of verwijzen je naar de relevante instanties/websites. Verder hebben wij een aantal zeer duidelijke handleidingen klaar met screenshots of demo filmpjes via ons You Tube Kanaal.

Deze handleidingen en demo filmpjes worden gratis ter beschikking gesteld. LogoLogics kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele foutjes die al dan niet voortvloeien uit het feit dat de betreffende Software versie ondertussen na updates anders uitziet of functioneert dan toen het filmpje met uitleg was gemaakt. Wij doen ons best deze zo veel mogelijk up to date te houden. Indien nodig kan extra uitleg over onze gratis ter beschikking gestelde filmpjes verkregen worden via aanschaf extra helpdesktijd.

Wat valt precies onder helpdesktijd?

Indien de hulpvraag vereist dat wij een aantal factoren dienen te reproduceren om het probleem te identificeren en te kunnen oplossen, geldt de tijd die we daaraan moeten besteden als betaalde helpdesktijd. Dit is afhankelijk van heel wat factoren en dus moeilijk tot niet in te schatten.

Indien een hulpvraag komt en na reproduceren blijkt dat dit het gevolg is van onvoldoende kennis klant over algemene zaken zoals werking van internet, browsers en cache geheugen geldt de tijd die we daaraan moeten besteden als betaalde helpdesktijd.

Indien een hulpvraag telefonisch wordt gesteld telt de daadwerkelijke tijd van het telefoongesprek + de tijd daarna om de telefonische hulpvraag in kaart te brengen en op te lossen als helpdesktijd. Onze voorkeur gaat uit naar hulpvraag en afhandeling via mail omdat dit tijd spaart voor ons en dus helpdesktijd voor klant. Bij telefonische hulpvraag, dienen wij zelf alles te noteren wat verteld werd zodat we dit later nauwgezet kunnen gaan uitvoeren. Hulpvraag via mail dient duidelijk uit te leggen wat de vraag is of welke hulp verlangd wordt. Indien wij extra vragen dienen te stellen om een duidelijk beeld te krijgen van de hulpvraag, geldt dit als helpdesktijd.

Wij gebruiken het WordPress open source pakket als CMS syteem en het Open source Woocommerce systeem voor onze webshops. Dit maakt het geheel betaalbaar en beide zijn degelijke en goed ondersteunde platformen, gebruiksvriendelijk en uitbreidbaar. Indien wij echter een website of shop hebben opgeleverd of in het opbouwproces zitten en er worden door deze platvormen grote veranderingen doorgevoerd ter verbetering of veiligheid, zijn de kosten voor het aanpassen systeem of opsporen conflicten als gevolg hiervan eveneens betaalde helpdeskuren. Zelfde geldt voor de geimplementeerde extenties en plugins van derde partijen ( betaalde of niet betaalde ). LogoLogics is niet verantwoordelijk indien door stoppen, wijzigen of verbeteren van derde partijen sommige eerst werkende functies niet meer of anders werken dan voordien. Wij stellen dan op aanvraag wel alles in het werk deze functie ofwel terug naar behoren te laten werken of een vervangende oplossing voor te dragen. Het werk en de tijd die we hieraan besteden valt eveneens onder betaalde helpdesktijd.

+ FLYER OF POSTER

Flyer- en Poster Ontwerp

Na nauwgezet overleg, definitieve opdracht en betaling, starten we met jouw project.
Wij presenteren onze voorstellen van je flyer of poster ontwerp online, waarna je nieuwe instructies kunt geven.
Je pagina wordt dan aangemaakt in het onderdeel Nieuwe Projecten waarvan wij je de directe link doormailen.

Na volledige goedkeuring ontvang je prompt alle bestanden in je postvak.
Wij leveren standaard alle hoogwaardige bestanden klaar voor drukwerk en/of regelen desgewenst ook je drukwerk tot aan huis afgeleverd.

+ BOEKHOUDEN

Acumulus zelf boekhouden een echte aanrader! 
Zelf gebruik ik dit handige en betaalbare online boekhoudprogramma reeds jaren en kan het ten zeerste aanraden. Ik had eerder meerdere andere boekhoudprogramma’s getest, maar geen enkele was zo gebruiksvriendelijk als Acumulus. Daarenboven biedt Acumulus super goed support ook s’avonds en tijdens weekends via hun goed onderhouden supportforum. Zelfs met weinig tot geen kennis van boekhouden, loods dit programma en support haar leden tot een goed georganiseerde boekhoud administratie. Verder rolt het ook netjes je BTW kwartaalaangiftes, IB aangiftes uit.


Klik op onderstaande afbeelding en probeer het programma 1 maand helemaal gratis en vrijblijvend!

………………………………

WEBSITE + CMS
BASIS RICHTPRIJS

€ 499

LAYOUT OP MAAT + BASIS SEO
HOME + 4  PAGINA’S
GOOGLE INDEXATIE
CMS CONFIGURATIE

CONTACT

WEBSHOP + CMS
BASIS RICHTPRIJS

€ 899

MAATWERK + BASIS SEO
HOME + 2 PAGINA’S
IDEAL ( MOLLIE ) EN PAYPAL
WOOCOMMERCE CONFIGURATIE
INVOEREN PRODUCTEN IN OVERLEG

CONTACT

ADWORDS
BASIS RICHTPRIJS

€ 699

EENVOUDIGE SET UP
EENVOUDIG ONDERHOUD
GOOGLE ANALYTICS
FLEXIBEL BUDGET

CONTACT

HUISSTIJL 
BASIS RICHTPRIJS

€ 499

LOGO OP MAAT 
ONTWERP BRIEFPAPIER
ONTWERP NAAMKAARTJE
ONTWERP ENVELOP
DRUKWERK OPTIONEEL

CONTACT

VOORWAARDEN

Websites & shops: max. 4 aanpassingsrondes per pagina – Pagina inhoud max 1 A4 of meerprijs na overleg –  Foto’s dienen gebruiksklaar aangeleverd, bewerken meerprijs na overleg – Teksten dienen gebruiksklaar aangeleverd te worden, SEO optimalisatie teksten mogelijk na overleg en meerprijs – Regelen drukwerk en hosting mogelijk zie tabbladen. Veel meer opties beschikbaar na overleg, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden!